Sons of Norway!

13.12.09

Så om dere husker at jeg var på en konsert for ikke lenge siden kalt «Sister». Uansett, etter konserten kom en mann opp til meg og Kayleen. Jeg husker dessverre ikke hva han heter meg han ville invitere meg til en lunch med en gjeng som kaldte seg Sons of Norway. Rett og slett gamle folk som samles for å spise lutefisk, rømmegrøt, lefser og andre norske ting.

Så på lørdags morgen dro Kayleen med meg, og det viste seg å bli ganske så koslig. Haha, de va så søte alle de gamle damene. En hadde på seg bunad, en mens alle de andre hadde på seg norske strikka-genserer c: Jeg hadde med meg min også. Vi snakket om norske tradisjoner og slekt. Det var veldig koslig ❤

En av de gamle  gubbene snakket flytende norsk, herreguuuud det var så merkelig! Jeg måtte konsentrere meg for å snakke norsk, og ikke snakket jeg trøndersk heller, jeg begynte som pappa gjør! å snakke OSLOSK! IKKE bra.. x C

Etter dette dro jeg og Kayleen til Eau Clair og kjøpte et par julegaver, og spiste på en restaurant. Etter det kom Drew over en liten tur. Han er veldig snill mamma, bare så du vet det. Til og med Dave er fan av drew, haha, det er egentlig ganske morsomt.

Så det var en fin lørdag, jeg og Kayleen fikk tid sammen, og vi trengte ikke stresse eller noe.

Bittelille Ida

Legg igjen en kommentar