Be an Elf for Yourself!

18.12.09

If the phone is silent, no friends and family ever calls, and you know your own number…

CALL YOURSELF!!!

be an Elf for yourself!

Så her om dagen spurte Kayleen meg om jeg kunne gjøre henne en tjeneste, og DUM som jeg var så sa jeg ja, haha. Koret jeg er i skulle dra til Fairchild i dag for å synge noen julesanger for barna. En Mann skulle også kle seg ut som Julenissen og gi alle barna en liten gave. Ja.. tjenesten var at jeg skulle være julenissens alv.. haha.. jah… jeg vil bare si en ting: UTROLIG FIIIINT KOSTYME JEG HADDE!…. haha.. jeg så ikke ut!

Selvfølgelig måtte jeg kle på meg dette og gå ut forran hele koret mitt, men jaja! Jeg bare lo, det var så utrolig latterlig 😀 haha

JEDDA

hahaha x D

Jeg  må innrømme at det var igrunn bare kjempeartig. Så der har du min torsdag! : D Interessant om du spørr meg

MERRY CHRISTMAS!

Det gir vell mening at jeg jobber for nissen siden jeg er fra norge.. hahaha xD

Bittelille Ida

3 kommentar to “Be an Elf for Yourself!”

  1. Eirik said

    Vet du om det er stor forskjell på pris på kamera og utstyr i USA i forhold til Norge? Tenkte jeg skulle ha nytt objektiv, og tenkte kanskje det var billigere i USA 😛

    Å den alve-drakta var dritkul 😉

    • Hei hei c:

      Jeg tror det er litt billigere her, ikke store forskjellen, men her betaler du ikke like stor del for impport osv. Så om du skal kjøpe deg noe veldig dyrt og fancy so kan du jo vente til du kommer hit!

      JA er den ikke TØFF? haha c:

  2. Eirik said

    Javel, tenkte jeg skulle ha noe ordentlig så da skal jeg klare å vente

    Haha, den er stilig :p

Legg igjen en kommentar