Press Pause Please

06.01.10

Herregud, unnskjyld! jeg har ikke blogget på nesten en måned!

Grunnen min var rett og slett at jeg har hatt juleferie hele 16 dager, som gjorde at jeg kom litt ut av rutine. Ikke har jeg gjort en dritt, bare gått rundt i pj´s og slappet av. For jeg kjente at jeg var blitt ganske så sliten.

ok, KJAPP oppdatering!

Juleaften var kjempekoslig.

Vi var hjemme hos oss, spiste en god middag og åpnet pakker samme kvelden. Hele ferien var Jake og kjæresten Arielle hjemme. Hun er kjempesøt, og vi hadde det veldig morsomt sammen ❤

Pakker

Jeg fikk masse pakker! Både fra norge og Usa, takk tanter og onkler som orket å sende pakkene hele veien hit ❤ Det ble satt veldig pris på<3

Vi har fått WII

Vertsmor fikk seg en wii til jul så nå er det wii for alle penga her i huset 😀

Milwaukee

Basketball laget dro på en helga-tur til Milwaukee, som var veldig gøy. Vi dro 5 om morgenen, for både guttene og jentene hadde en kamp den dagen. Vi spilte på en katolsk privat skole, BARE «Black People». Det var HERLIG! jeg er vant til å se utenlandske mennesker hver dag, i hele Osseo tror jeg vi har… 2? ikke det engang

Eller på turen var jeg PSYCKO sliten, fikk ikke sove den natta før vi dro, og måtte så opp klokka 04. Så var det NON STOP til klokka 1 om natta, ja jeg fikk et lite sammenbrudd rett og slett, var så sliten at jeg gråt nesten x C

Asosial

Hele ferien var jeg asosial som bare f.. Ikke hadde jeg mobilen på, ikke satt jeg på facebook. Brukte rett og slett tiden med familien, som var veldig koslig. Men jeg tror ikke jeg har spilt så masse brettspill i MITT LIV! haha, men som jeg sa så var det veldig koslig.

Kort og godt:

Jentene har en VIKTIG kamp på torsdag, så det blir spennende å se hvordan det går

Final exams er om to uker, da skal du har en to timers prøve i HVERT fag du har : s uæææ

Bursdagen min er om 5 dager, jeg skal lyge å si jeg fyller 14, se hvor mange som går på den. JEG VIL IKKE BLI 18! :C

Så beklager for så sendt innlegg, håper dere har det bra hjemme ❤

Bittelille Ida



Legg igjen en kommentar