Final Exams!

17.01.10

Så neste uke nå begynner finals! Jeg er litt nervøs. Tror den verste klassen jeg har er matte, det er så mye å huske på. Så er veldig nervøs for den da…

Engelsk er jeg ikke nervøs for, men jeg tror det kommer til å bli MYE skriving på 2 timer x D

Ellers har det gått veldig opp og ned i hjemmet i det siste. For å være ærlig så er vertssøsteren min veldig slem og frekk mot meg for ingen grunn i det hele tatt, og følsom som jeg er så går det veldig innpå meg. Det er greit nok å skal takle slike mennesker utenfor hjemmet, men når det skjer i ditt eget hjem så blir det bare enda verre om du spørr meg..

fikk møtt hilde i går! 😀 det var kjemekoslig! (ikke søsteren min, hun som jeg reiste hele veien fra norge til EC med! ) Vi skal nemlig til The mall of America neste helg på et aspect møte, så da blir det shopping! 😀 for også da snakket med regionskontakten, for å se om de har noen råd om hva jeg kan gjøre anngående vertssøster

Hilde og Hilde. Jeg reiste hit med begge to, men hilde til venstre er hun

som skal på møte med meg c:

Skal fortelle dere hvordan eksamene mine går.. blæh ..ønsk meg lykke til

Glad i dere ❤

Bittelille Ida

3 kommentar to “Final Exams!”

  1. Mamma said

    Lykke til med eksamener til uka Ida!!! Skal tenke mange positive tanker for deg.

    Klem fra mamma

  2. Idaaa! Håper alle eksamner gikk flott og vi gleder oss til du kommer tilbake til Norge : D Men i mellomtiden så må du ta deg tid til å blogge så vi kan få vite hvordan det går med deg ❤

Legg igjen en kommentar