Herlig helg!

08.02.10

Så etter en GANSKE så følelsesladet måned, og stressende Finale uke ( som jeg gjorde det kjempebra på! ) trengte jeg en helg med venner.

Fredags kveld dro jeg med Caty hjem for å sove over. Både jeg og Caty er begge Managere for jente basketball laget, så i det siste har vi tilbringt masse tid sammen c:

Hun er en herlig, sprudlende jente som jeg har begynt å få veldig god kjemi med. Så vi lå å snakket til klokka 2. om morgenen.

Meg og Caty

Så på lørdags ettermiddag dro jeg til min «soon-to-be» familie, for å møte Vanessa. Lexi, Vanessa og meg skulle nemlig på kino for å se Dear John! en bok skrevet av Nicholas Sparks, også mannen bak The noteBook.

Herregud, vi gråt sånn. veldig søt film. Men slutten IRRITERTE MEG! ble de sammen elller IKKE!!!

Gah…

Uansett, etter en tårevåt film lo vi hele veien hjem. Denne gangen gråt jeg fra for mye latter.

Så jeg hadde en veldig fin helg, hadde en rolig søndag hvor jeg slappet av og så på Super Bowl c:

Skal holde dere oppdatert om flytting osv.

Bittelille Ida

Legg igjen en kommentar