Camping midt på vintern!

02.03.10

Ok, så jeg lovte egentlig Jane å IKKE blogge/fortelle om dette, Hun var redd for hva folk skulle si, men neida, det var ikke så ille som hun skulle ha det til.

Så.. tror det var.. JO lørdags kveld, så dro jeg og Vanessa til Greta for å slabbedaske litt. Så skulle vi være hjemme rundt kl 1 som var helt greit. Mike og Jane bestemte seg for å dra på Casionet som er ca 30 min unna for å ha det litt gøy de også.

Så jeg og vanessa koste oss hos Greta, og hun tok oss hjem. Når vi kom hjem så var døren låst. Den er ALDRI låst! Så vi ringte og ringte og ringte, både mike´s mobil og hjemmetelefonen, for vi trodde de hadde gått å lagt seg!

De svarte ikke! haha

Så jeg og Vanessa, for vi stod ute å det var KALDT!, måtte gå til campingvogna som står i hagen for å varme oss! hahah

Vanessa var LIVredd, aner ikke hvorfor og jeg kunne ikke slutte å le haha


Så vi satt under teppe i ca 20 min før de ringte oss tilbake, haha

Så endelig svarte de, de følte seg så slemme. Jeg sa det ikke gjorde no, jeg syntes det var morsomt jeg! haha ❤ Men tingen er at slikt sjer aldri med Mike og Jane og siden jeg liksom er «ny» i hjemmet fikk de ENDA mer skyldfølelse!

Mye action som skjer i Osseo skjønner´u

Bittelille Ida

Legg igjen en kommentar