Extentions!

02.03.10

Ok! Jeg trenger RÅD!!! Iiik

Så jeg fikk et kick før jul om at jeg MÅTTE ha langt hår igjen, det var en kveld jeg trodde jeg skulle døøø for jeg ville så gjerne ha langt hår. så på impuls kjøpte jeg EXTENTIONS, ONLINE 😀

Neida, jeg angrer ikke! De er råkule og nå har jeg til og med fått de farget slik at de er helt lik min egen hårfarge! Men det er skummelt! haha, jeg tørr ikke gå på skolen med RÅlangt hår plutselig!

… VET dere hva Vanessa sa? Hun LO da jeg viste henne hvordan jeg så ut og kalte meg BOB MARLEY!

haha, hun sa hun likte dem.. sikkert.. FORTSATT glad i henne da<3

Mange sier de elsker dem og vil at jeg skal gå på skolen med dem meeen jeg vet ikke, aner egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg så mye. Hadde jeg vært hjemme i trondheim nå så hadde jeg bare gitt blaffen og brukt dem.. æsj assa, amerikanere gjør meg usikker.

hva synes dere? Skal jeg gjøre det eller ikke?

*herregud, jeg skjønte nettopp at mitt store problem nå om dagen handler om extentions.. haha x D litt FJORTIS eller?*

Stay tuned

Bittelille Ida

Én kommentar to “Extentions!”

  1. Aida said

    hei søta ❤ Du kledde det jo Råbra så hvorfor ikke : D
    Glad i deg ❤ Kom hjem snart ^^

Legg igjen en kommentar