Ny Familie!

02.03.10

Ok, Leenge igjen siden jeg har blogget, beklager beklager beklager ❤

Men ja, nå lever jeg livet fullt ut med en ny familie. De består av Mike og Jane, som ble sammen når de gikk på high school, og har til i dag vært lykkelig gift i 40 år!!!

De har 4 barn, og skal vi see… ca 7 barnebarn. Ene lille jenta, Mayah, som er 4 kommer over for å være med Jane nesten hver dag<3 hun er så søt

Ikke bare det, også en ny SØSTER 😀 Vanessa! Jeg har nevnt henne noen ganger tidligere, hun er råherlig ❤ Veldig søt og tullete, og bare snill ❤ og så lager hun masse rare lyder haha, folk på skolen sier hun snakker delfin for det er sånn der høres ut haha

Rommet mitt er stort :  ) jeg har nesten hele kjellern for meg selv, med eget bad. Ganske så greit det da

Men de er de snilleste menneskene jeg har møtt i hele mitt liv, de skjemmer deg bort rett og slett<3

Første dagen jeg flyttet inn dro vi jentene ut for å få manikyr og pedikyr! aldri gjort det før ! :  D  kjempegøy! Jeg fikk nydelige falske negler! men gjett hvem som klarte å rive av alle de da etter en uke… ehehe..

Fine negler

Snille Jane<3

Så nå people har jeg det fintfintfintfintfintfintfintfint og atter FINT!  :   )

Snakkes straks

Bittelille Ida

Legg igjen en kommentar