HændiCæppa

05.03.10

Ja, nei sitter nå her da, hjemme fra skolen og alt..

Tingen er at i går var jeg og Vanessa på Studyclub til Greta, hvor folk samles, ikke at de får gjort noe lekser da egentlig. Jeg hadde faktisk vært flink å gjort ALT jeg måtte gjøre. Så var vi ca 15 stk hos Greta, så laget noen et fjell av mennesker, og lille meg klatret helt på toppen, men jeg falt bare rett av igjen. Dette var ikke det som forårsaket ulykken, men det at Greta kom dettende rett etterpå, MIDT på ankelen min var.

Gjorde veldig vondt i går men det gikk fort over så tenkte ikke mer på det, men i dag da jeg våkna fikk jeg ikke til å gå på den engang! … bah..

så i hele dag har jeg bare sittet på sofaen med en ispose på ankelen.. kjedelig..

Blir nok bedre i morgen skal du se

Bittelille Ida

Legg igjen en kommentar